כתובתנו – המלאכה 19 אזור התעשייה נתניה (ליד איקאה) חנייה חינם

התקשרו – 072-3308512

זכוכית מודפסת למטבח

עיצוב בזכוכית

יש ללחוץ על כפתור העריכה

כניסה לאדריכלים

יש ללחוץ על כפתור העריכה

זכוכית מודפסת למטבח

הדפסה על זכוכית נועדה לאפשר יצירות שונות ודוגמאות שונות על גבי משטחי זכוכית. הדפסה על זכוכית נעשית באמצעות מכשור מיוחד, אשר מדפיס כל תמונה או דוגמא על משטח הזכוכית. ישנם שני סוגים עיקריים של הדפסה על זכוכית.

סוגים של הדפסה על זכוכית

הסוג הראשון הוא הדפסה על צד אחד של הזכוכית. לרוב, מדפיסים את הדוגמא כשהיא הפוכה (כמו כתב ראי) על צד אחד של הזכוכית, ובפועל, השימוש בזכוכית נעשה מצידה השני, כך שהדוגמא נראית בצורתה הנכונה. הסוג השני של הדפסה על זכוכית הוא יצירה של זכוכית בעלת מספר שכבות, כאשר ההדפסה נמצאת בין השכבות. שיטה זו מתאימה למשטחי זכוכית שעתיד להיעשות בהם שימוש פעיל, והמטרה היא ששכבות הזכוכית יגנו על ההדפסה.

שימושים של הדפסה על זכוכית

השימושים של הדפסה על זכוכית הם אינסופיים כמעט.

הדפסה על זכוכית הופכת כל משטח זכוכית ליצירת אומנות, בה ניתן להשתמש לעשרות מטרות שונות. מן הזכוכית ניתן ליצור שמשה לחלון, מראה, חיפוי לקירות של מטבח או של חדר אמבטיה, חיפוי לרהיטים, כלים סניטריים ומכשירי חשמל שונים, תמונות אומנותיות, וגם קרשי חיתוך ומוצרים אחרים רבים נוספים. היתרון של הדפסה על זכוכית הוא הגיוון הרב שהיא מאפשרת, בכך שלמעשה אין כל הגבלה באפשרויות ההדפסה, וממש כפי שניתן להדפיס כל דבר על גבי נייר, כך ניתן להדפיס כל דבר על גבי הזכוכית.

כאשר עושים שימוש בזכוכית מודפסת לעיצוב הבית, כמו לחיפויי זכוכית וכדומה, חשוב לתכנן מראש את המראה הרצוי, על מנת להתאים את ההדפסה הנכונה על הזכוכית הנכונה. כאשר מבצעים הדפסה על זכוכית על מנת להפוך אותה למראה או לשמשה, מומלץ לזכור שלא ליצור הדפסה צפופה מידי, אלא להסתפק בדוגמא עדינה, על מנת שניתן יהיה לעשות שימוש בזכוכית למטרה המתאימה, מבלי להסתיר את הנוף או את ההשתקפות שבמראה.