כתובתנו – המלאכה 19 אזור התעשייה נתניה (ליד איקאה) חנייה חינם

התקשרו – 072-3308512

חיפוי קיר זכוכית למטבח

חיפוי קיר זכוכית למטבח נחשב לאחד מפתרונות עיצוב הפנים המוצלחים ביותר שיש. חיפוי קיר זכוכית למטבח משלב בתוכו יוקרה, פאר ומראה אסתטי ומעניק למטבח ייחודיות משלו, כיאה לאחד החדרים החשובים ביותר בבית. כדי לבחור חיפוי קיר זכוכית למטבח, כדאי להכיר את כל השלבי התהליך ולדעת מראש מה הולך להתרחש בכל שלב ומתי תוכלו להתחיל ליהנות מהמטבח המחודש שלכם.

WhatsApp Image 2020-11-03 at 12.58.04 (4)
WhatsApp Image 2020-11-03 at 12.58.04 (5)
זכוכית מודפסת למטבח
חיפוי קיר זכוכית

השלבים של בחירת חיפוי קיר זכוכית למטבח

  1. אם מדובר במטבח חדש, יש לתכנן את כל נקודות החשמל והשקעים לפני התקנת החיפוי, משום שלאחר מכן לא ניתן לחתוך שוב את הזכוכית.
  2. יוצרים קשר עם זגג או חברה המתמחה בתחום של חיפוי קיר זכוכית למטבח. רוב הספקים יציגו בפניכם קטלוג אונליין או פיזי, ממנו תוכלו לבחור את החיפוי הרצוי. הקפידו לבחור ספק אמין ומוכר, המתמחה בתחום של חיפוי קיר זכוכית למטבח ושאף יכול להציג בפניכם תיק עבודות מרשים הכולל מטבחים עם חיפוי זכוכית מקצועי. כך תוכלו גם להתרשם מאיכות העבודה וגם לקבל השראה כדי לבחור בקלות את החיפוי שלכם.
  3. זה השלב בו אתם צריכים לבחור חיפוי קיר זכוכית למטבח – פעולה שהיא לפעמים יותר מסובכת ממה שהיא נשמעת. זאת משום שיש מבחר עצום של חיפויים שניתן לבחור מהם. היו קשובים לטעם האישי שלכם, לצד טרנדים בתחום ובמידת הצורך התייעצו עם איש מקצוע כמו מעצב פנים, שיכוון אתכם לבחירה הנכונה ביותר למטבח שלכם ולחיפוי שיהלום את העיצוב של החלל.
  4. אחרי שבחרתם חיפוי קיר זכוכית למטבח, בעל המקצוע יגיע למטבח שלכם וימדוד אותו בקפידה. חיפוי קיר זכוכית למטבח מגיע ביחידה אחת שלמה, של עד 3 וחצי מטרים.
  5. לאחר שבחרתם את העיצוב הרלוונטי, מגיע שלב הייצור בהתאמה אישית. הזכוכית תעבור תהליכים של חיסום, צביעה, או הדפסה דיגיטלית, תלוי בסוג ובדוגמה שבחרתם. הצבע בו צובעים את הזכוכית הוא צבע ייעודי שלא מושפע מחום, רטיבות ושינויי טמפרטורה, האופייניים למטבח, מכיוון שאת הזכוכית אוטמים היטב מכל צדדיה.
  6. בסיום תהליך הייצור, מתבצעת ההתקנה על קיר המטבח ואתם נהנים מחלל מעוצב ומרהיב לשנים רבות.

 

אדר זכוכית חיפוי קיר זכוכית מהיצרן לצרכן

אדר זכוכית הינו מפעל ותיק ומנוסה בייצור מוצרי זכוכית ללקוחות פרטיים ועסקים וכמו כן, מייעץ לבעלי מקצוע בתחום (אדריכלים, מעצבים, קבלנים, זגגים ועוד).

מעבר לכך שאצלנו אתם יכולים לבחור את החיפוי מתוך מאות דוגמאות, שאנחנו מייצרים לכם במקום על פי מידות, והמחירים שתקבלו אצלנו הם הטובים ביותר בשוק, אנחנו נלווה אתכם לכל אורך התהליך. 

החל מהבחירה והתכנון, מדידות, ייצור, התקנה מדויקת ואחריות מלאה על הזכוכית. 

חיפוי קיר זכוכית עושים רק אצל אדר זכוכית.

>> למידע נוסף, אודות זכוכית מודפסת למטבח הקליקו עליי!