כתובתנו – המלאכה 19 אזור התעשייה נתניה (ליד איקאה) חנייה חינם

התקשרו – 072-3308512

דלתות זכוכית לאמבטיה

דלתות זכוכית כחלק מעיצוב חדר הרחצה

דלתות זכוכית הן קודם כל יפות, שקופות ומגדילות את חלל האמבטיה, שבדרך כלל הוא חלל קטן באופן יחסי לחללי הבית. עקב עלותן הנמוכה והיכולת להתקין אותן ללא עבודת בנייה והכנה, הן מועדפות בהפרדת חללים באמבטיה. דלתות זכוכית לאמבטיה מצטיינות בנוחות מרבית, עוביין 8 מילימטר והן כמעט לא תופסות שטח בחדר הרחצה.

איזה זכוכית בוחרים?

אי אפשר לבחור זכוכית דקה מדי, היות והדלת אמורה להיות יציבה בפני תנועות וזעזועים. מומלץ ביותר לבחור זכוכית בעלת עובי של 8 מילימטרים, עובי מספק בהחלט. מי שרוצה דווקא זכוכית דקה, יכול להרכיב דלתות זכוכית לאמבטיה בעובי של 6 מילימטר, וזאת בתנאי שהדלתות נתונות בתוך מסגרת מתכת שמחזיקה אותה ומוסיפה לה יציבות.

באדר זכוכית אנו מייצרים את המוצרים, ולכן אתם יכולים להפסיק לחפש אחרי דלת בעיצוב מסוים ופשוט לייצר אותה. תוכלו לבחור זכוכיות שונות, חלקן מעוטרות בהדפסים, חלקן באמצעות צריבה, מזכוכית לבנה ("חלבית"), שקופה וכל מה שתחפצו. כמו כן ניתן לבנות ולעצב אמבטיונים מזכוכית בשלל סוגים.

איך מחליטים

תלוי כמובן בנתוני החדר, בהוצאה שרוצים להקדיש לכך, בגודל האמבטיה ובסגנון הרצוי. כמו שאר פריטי העיצוב בחדר, יש להתאים גם את דלתות הזכוכית לאמבטיה לשאר האלמנטים בחדר הרחצה. לצורך כך יושבים יחד עם מומחים לעיצוב אמבטיות, ומתכננים את כל פריטי החדר, כולל המקלחון ודלתות הזכוכית שלה.

דלתות זכוכית לאמבטיה הם למעשה סוג של מקלחונים, והם משמשים תחליף לקיר. כך יוצרים מחיצה מפני התזת מים לחדר האמבטיה, ושטיפה מיותרת של החדר כולו. לפעמים חלק מן הסגירה הוא קיר יציב וחלק ממנו היא הדלת, ולפעמים מתקינים רק דלת הזזה כשכל כולה סוגרת את המקלחון.

דלתות זכוכית לאמבטיה יכולות להיות בגדלים שונים ובצורה משתנה, הכל תלוי בצורך הספציפי של החדר. יש דלתות ישרות ויש מתעגלות, ובכל הנוגע למקלחונים פינתיים – מדובר בעיקר בהתקנה של דלתות זכוכית לאמבטיה בצורת חצי עיגול, הסוגר את הפינה היטב.