כתובתנו – המלאכה 19 אזור התעשייה נתניה (ליד איקאה) חנייה חינם

התקשרו – 072-3308512

מעקה המרפסת יכול להיות מעוצב ויפה, לתפארת. אבל בל נשכח כי למעקה ישנה גם תכלית חשובה מאוד בראש ובראשונה, והיא נושא הבטיחות. 

שימת לב לבטיחות הדיירים (ובמיוחד הילדים) וגם האורחים חשובה, כאשר אנו מתכננים את המעקה למרפסת שלנו (כמו כן כמובן למדרגות בבית, לאזור שתוחם את הבריכה וכו') ובמקרים רבים, ניתן להשיג את תוספת הבטיחות הנחוצה (מעבר לגובה הסטנדרטי) באמצעות הגבהה. 

במאמר זה, נסביר על חשיבות הגבהת מעקה זכוכית למרפסת.

חשיבות הגבהת מעקב זכוכית למרפסת

כל מעקה, אפילו אם עיצובו מיושן, נועד לאפשר לנו להתקרב, להביט החוצה, להישען ולא ליפול. אבל לא תמיד המעקה הנוכחי מספק באמת את הצרכים בבית. אם בבית מתגוררים ילדים קטנים, הם בוודאי נהנים לשחק במרפסת. אבל כשהמעקה לא מספיק גבוה, הם עלולים לטפס, להתכופף החוצה ואם חלילה לא נזהרים, הם עלולים ליפול למטה. 

כאשר מתקינים מעקה זכוכית מוגבה למרפסת, מקבלים הגנה נוספת וחשובה. מעל ההגבהה הזאת, אי אפשר לטפס, בדומה לקלות הטיפוס על גבי מעקה סוגרים רגיל.

השמירה על בטחון ילדכם

גם כאשר התקנתם הגבהה למעקה המרפסת שלכם, יש לוודא מספר דברים, על מנת לשמור על בטחון ילדכם:

  • לא לאפשר לילדים קטנים לצאת למרפסת ללא השגחת מבוגר וכאשר אין מבוגרים בסביבה, יש להכניס את הילדים פנימה ולנעול את דלתות המרפסת.
  • יש להרחיק מאזור המעקה חפצים שילדים יכולים לטפס עליהם.
  • מומלץ להתקין מעקה בגובה מינימלי של 120 ס"מ, ללא אלמנטים אופקיים, כדי שילדים לא יוכלו לטפס עליו.
  • כאשר מזמינים הגבהה למעקה, מומלץ להזמין אותה מאותו סוג זכוכית של המעקה הקיים ולוודא כי זו זכוכית בטיחות טריפלקס

למה הגבהה דווקא מזכוכית

אחרי שהבהרנו למה בעצם נחוצה הגבהה למעקה, נסביר למה דווקא לבחור בזכוכית. יש לכך כמה סיבות וכולן טובות.

ראשית, מעקה מזכוכית לא חוסם את הנוף. אפשר עדיין לראות את הסביבה וזה שונה לחלוטין מאשר להביט לתוך סוגרים או מעקה שחוסם את האור. שנית, כאשר הילדים רואים את מה שיש בחוץ, הם לא מסתקרנים. אין להם את המשיכה לטפס כדי להסתכל מה בעצם יש מהצד השני.

בנוסף לכל זאת, לזכוכית ישנו מראה יוקרתי ומיוחד. מעקה מזכוכית אוסף לתוך הבית את התחושה שיש בחוץ. נוצר חיבור טבעי בין הבית לסביבה הקרובה והבית כולו נעשה יותר מואר ומתקבלת תחושה של מרחב גדול יותר.

נדגיש רק שהמעקה צריך להיות בנוי בצורה מקצועית, עם זכוכית בטוחה, עמידה, ממדרגה ראשונה. כאשר הכל מיושם נכון, המרפסת נשארת יפה וכל מי שנמצא בבית יכול להרגיש בטוח וליהנות מהתוצאה הסופית.

אדר זכוכית  – מעקות הזכוכית האיכותיים בישראל

בין אם אתם מתקינים מעקה זכוכית חדש או אם החלטתם להגביה את הקיים לטובת שמירת בטחון הילדים – לאדר זכוכית ניסיון רב שנים בייצור מעקות זכוכית מזכוכית מחוסמת העומדת בכל התקנים המחמירים ביותר. אנו נלווה אתכם משלב הרעיון, דרך שלב המדידה ועיצוב המוצר ועד להתקנה איכותי על ידי המתקינים המנוסים של החברה.