כתובתנו – המלאכה 19 אזור התעשייה נתניה (ליד איקאה) חנייה חינם

התקשרו – 072-3308512

ויטרינות זכוכית משולבות עם צמחיה

חיבור בין זכוכית לטבע

אחד האלמנטים הדקורטיביים ביותר שקיימים הוא ויטרינות זכוכית, ששואבות את היתרון שלהן מההתאמה ההרמונית שלהן לכל סוגי העיצוב. לא משנה אם בחרתם לעצב את החלל בסגנון וינטג' עתיק או סטייל מודרני וחדשני, ויטרינות זכוכית תמיד יראו נהדר בכל מקום שיציבו אותן. את העוצמה השקטה של הזכוכית ניתן לשדרג עם אלמנטים מן הטבע, ליצירת מראה אלגנטי שמשלב בין הקרירות של החומר לבין המראה הפרחוני והשופע של צמחיה איכותית.

כיצד תשלבו בין ויטרינות זכוכית לצמחיה?

יש המון סוגי צמחיה שניתן להציב בתוך או מאחורי ויטרינות זכוכית. ניתן למשל להציב בתוכן עציצים קטנים או קקטוסים מיניאטוריים, שגם עומדים בפני עצמם וגם מהווים קישוט נפלא וצבעוני לאלמנטים דוממים המוצבים בוויטרינה. מי שמעוניין במראה דרמטי יותר, יכול להציב מעל או מתחת ויטרינות זכוכית צמחים מטפסים, שיקיפו את סביבת הוויטרינה ויעניקו לה מראה מרהיב ומיוחד. בכל מקרה, הצבע השקוף והניטרלי של הזכוכית משתלב נהדר עם הירוק של הצמחייה והצבעוניות של הפרחים. כך שניתן בקלות להשיג מראה הרמוני ומרשים.

בחרו את הצמחייה שלכם בקפידה

אם אתם מעוניינים לשלב צמחיה ירוקה עם ויטרינות זכוכית, הקפידו לבחור בצמחים קלים לתחזוקה, המסוגלים לפרוח ולשגשג בתנאי החלל בו מוצבת הוויטרינה. זכרו כי צמחים יבשים ונבולים פוגמים במראה אותו אתם מנסים להשיג ויש להקפיד לטפח אותם באופן קבוע.

רכשו ויטרינות זכוכית איכותיות

כדי לשלב בהצלחה בין היופי של הטבע לבין הייחודיות של ויטרינות זכוכית, יש להקפיד לרכוש ויטרינות זכוכית מספק אמין המתמחה בנושא ומוכר ויטרינות מרווחות ועמידות. בנוסף, ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום ההום סטיילינג או עם הצוות המקצועי במקום בו אתם רוכשים את הוויטרינה.

 

אדר זכוכית – ייצור ויטרינות וכל מוצרי הזכוכית

אצלנו תוכלו לקבל את כל סוגי הויטרינות מהיצרן לצרכן, ללא פערי תיווך. ויטרינות לדירות ובתים, וויטרינות למבני ציבור, עסקים וחנויות וכלה בבניינים רבי קומות – אנו באדר זכוכית מייצרים ומתקינים כבר שנים ויטרינות ומחיצות זכוכית, ומאחורינו אלפי לקוחות מרוצים

חברת אדר זכוכית בע"מ הוקמה על ידי צוות בעל ניסיון של 35 שנה בייצור מוצרי זכוכית, צוות שחרט על דגלו את חשיבות השילוב בין איכות, מקצועית ועיצוב. הלקוחות שלנו מגיעים אלינו עם חלום ומקבלים במקום את התיאור של המוצר בדיוק מושלם ועליהם רק לאשר את ייצורו בדיוק מושלם עבורם.

צפו בקטגוריות המוצרים הנבחרות שלנו

מקלחונים בהתאמה אישית

מקלחונים בהתאמה אישית

ייצור מקלחנים ייחודיים לפי מידה
לצפייה בקטגוריה

חיפוי זכוכית למטבח

חיפוי זכוכית למטבח

חיפוי זכוכית לקירות ולארונות המטבח
לצפייה בקטגוריה

מעקות זכוכית

מעקות זכוכית

מעקות זכוכית לפנים וחוץ הבית
לצפייה בקטגוריה

מראות בהתאמה אישית

מראות בהתאמה אישית

ייצור ושיווק מראות לבית ולעסק
לצפייה בקטגוריה

דלתות זכוכית

דלתות זכוכית

ייצור ושיווק דלתות זכוכית לבית ולעסק
לצפייה בקטגוריה