כתובתנו – המלאכה 19 אזור התעשייה נתניה (ליד איקאה) חנייה חינם

התקשרו – 072-3308512

חיפוי קיר זכוכית בסלון

מחפשים חיפוי זכוכית לקיר הטלוויזיה? 

טוב שבאתם לבקר!

השאירו פרטים לקביעת פגישת ייעוץ

חיפוי קיר זכוכית לטלוויזיה

הטלוויזיה היא כבר מזמן חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו ולכן, זוכה למעמד של אחד ממכשירי החשמל החשובים ואהובים ביותר בבית. צפייה בטלוויזיה היא גם חוויה חברתית ומשפחתית, כשכולם מתכנסים מול המסך וגם חוויה אישית של מי שמבלה זמן איכות עם עצמו, מול התכנים האהובים עליו. 

לכן, אין פלא שהטלוויזיה היא אלמנט מרכזי המקבל המון התייחסות בעולם עיצוב הפנים, לא מפליא כי כיום יש פתרונות חדשניים, פונקציונליים מחד ועיצוביים מאידך לצפייה בטלוויזיה, כמו חיפוי קיר זכוכית.

חיפוי קיר זכוכית הוא מינימליסטי אך מרשים

חיפוי קיר זכוכית לטלוויזיה, הוא פתרון עיצובי מודרני, המאפשר להעניק לטלוויזיה את הכבוד המגיע לה ובנוסף, להפוך את הפינה שבה היא ממוקמת, ליצירה ממוקדת המוסיפה נדבך נוסף לקו העיצובי של כל החלל. 

פתרון אחד הוא בדמות מסך נעלם המוטמע בתוך הקיר. כשהטלוויזיה מכובה, היא הופכת לחלק אינטגרלי מהקיר ותורמת למראה ההייטיקסטי והחלק של החלל. כשהטלוויזיה דלוקה, מוקרנת תמונה איכותית שהופכת את התוכן המוקרן, לחלק אינטגרלי מהחדר.

פתרון שני, הוא חיפוי לקיר שמאחורי הטלויזיה, או סביב הטלויזיה, כל שהיא בעצם מוטמעת בתוך מעין נישה עיצובית, חלקה או עם דוגמא.

כאשר אתם מזמינים חיפוי קיר לטלויזיה במפעל שלנו אתם יכולים להתאים לעצמכם כל צבע שתבחרו ולהעניק מראה אחיד שישתלב עם הקירות בבית והרהיטים. גודל החיפוי יכול להיות בכל מידה שתבחרו ועובי הזכוכית הוא 6 או 9 מ"מ בהתאם לתנאי ההתקנה.

איפה אפשר להתקין חיפוי קיר זכוכית?

חיפוי קיר זכוכית לטלוויזיה מתאים לכל חדרי הבית: הסלון, חדר משפחה, חדר משחקים, חדר ההורים וחדרי שינה. 

בכל חלל שבו הוא ממוקם, חיפוי קיר זכוכית מעניק אפקט ייחודי, שאי אפשר להשיג בשום דרך אחרת. כמו כן, חיפוי קיר זכוכית נחשב ללהיט גם בתחום של עיצוב משרדים, חדרי ישיבות וחללי עבודה מתקדמים. 

שם, חיפוי קיר זכוכית משדר יוקרה ואמינות החיוניות ליצירת קשר חיובי ומקדם עם לקוחות, קולגות ומשקיעים, המגיעים למשרדים.

איפה עושים חיפוי קיר זכוכית?

חיפוי קיר זכוכית יש לעשות רק אצל מומחים בתחום

מי שמתמחה בנושא של חיפוי קיר זכוכית, יוכל להציע לכם שילוב אידיאלי בין שלל חיפויים מרהיבים לקירות זכוכית לטלוויזיה לבין שימוש בחומרי גלם איכותיים, שיבטיחו את עמידות המוצר ואת האפשרות שלכם ליהנות ממנו לאורך זמן. לפני שאתם בוחרים ספק של חיפוי קיר זכוכית, בקשו לראות תיק עבודות כדי להתרשם מפרויקטים שבוצעו וכמו כן, בררו מהי האחריות הניתנת על העבודה ומהם התנאים שלה.

אדר זכוכית – כל הזכוכית לבית שלכם

חברת אדר זכוכית נוסדה בשנת 2002 ומתמחה בייצור ושיווק מוצרי זכוכית. כשאתם קונים אצלנו אין לכם פערי תיווך ועל כן  אתם חוסכים כסף רב. אנחנו מלווים את הלקוח משלב עיצוב המוצר, ייצורו במפעלי החברה והתקנתו.

אדר זכוכית - כל זכוכית שתבחרו!