כתובתנו – המלאכה 19 אזור התעשייה נתניה (ליד איקאה) חנייה חינם

התקשרו – 072-3308512

חיפוי קיר זכוכית למטבח

חיפוי קיר זכוכית למטבח – למטבח מעוצב ויפהפה!חיפוי קיר למטבח עם גרפיקה

חיפוי קיר זכוכית למטבח, בעיקר מעל משטחי העבודה הוא חלק חשוב מאד מעיצוב המטבח. חיפוי קיר בזכוכית הוא טרנד עיצובי שהפך לנורמה בשנים האחרונות ויתרונו הוא בפרקטיקה של שמירה על ניקיון, מראה רענן, לעיצוב ייחודי של המטבח. 

הזכוכית עשויה להיות בצבעים וטקסטורות שונות, בעשרות עיצובים, וליצור מראות ייחודיים. אם גם אתם רוצים להכניס צבע למטבח שלכם תוך שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ובעיצובים הייחודיים ביותר – פנו אלינו. ב"אדר זכוכית" אנו מתמחים בהתאמה של חיפוי קירות מטבח כדי ליצור עבורכם את המטבח המושלם.

חיפוי קיר זכוכית למטבח – לעיצוב מטבח בלתי נשכח

בעיצוב המטבח חשוב לנסות ולשלב בין הרצון לפרקטיות לבין הנטייה הטבעית שלנו להכניס צבע וסגנון למטבח. חיפוי קיר זכוכית למטבח משלב בצורה אופטימלית בין שני הרצונות האלה. כאשר בוחרים בחיפוי זכוכית למטבח חשוב להקפיד על שימוש בחומרים הטובים והאיכותיים ביותר כדי לשמור על הבטיחות ועל עיצוב מושלם לאורך זמן. חיפוי קירות מטבח הוא הכיסוי שמוצמד לקירות המטבח.

חיפוי קירות מטבח – לאילו מטרות?

לחיפוי זכוכית למטבח, יש שתי מטרות. ראשית, הוא נועד להגן על קירות המטבח מפני הרטיבות הקיימת במטבח באופן קבוע, ולאפשר ניקיון קל של קירות המטבח. שנית, הוא מעניק עיצוב ייחודי למטבח, בהתאם לחומר שמשמש לחיפוי קירות המטבח, לצבע ולצורה של החיפוי, וכן הלאה. חיפוי הקירות הוא אחד החלקים החשובים בתכנון ובעיצוב של המטבח ולכן הבחירה של סוג החיפוי חשובה מאד, ומשפיעה על המראה ועל הנוחות של המטבח כולו.

חיפוי קירות מטבח באמצעות זכוכית או חומרים נוספים

חיפוי קיר זכוכית למטבח יכול ללבוש מגוון של טקסטורות וחומרים. לפני שניגשים לבחור את החומר המתאים לביצוע חיפוי קירות מטבח, חשוב להבין מדוע יש צורך לחפות את קירות המטבח. לחיפוי קירות מטבח יש שני שימושים: האחד עיצובי והשני פרקטי. כאשר בוחרים את החומר המתאים ביותר לחיפוי קירות מטבח, כדאי לתת את הדעת לשני השימושים האלו. חשוב לבחור חיפוי זכוכית למטבח שנראה טוב ומתאים לעיצוב המטבח, למשל, כאשר נבחר בזכוכית מודפסת חשוב להתאימה לאוירה אותה אנו רוצים לייצר., כלומר שלא תהיה רגועה מדי, או רועשת מדי ולא תתחבר לעיצוב הכולל. יחד עם זאת גם מאפשר תחזוקה פשוטה וקלה. הדבר אגב תקף גם כאשר בוחרים חומרים שונים לעיצוב יתר חלקי הבית והאביזרים בו.

איך לבחור חיפוי זכוכית למטבח?

כאשר מעוניינים לחפות את קירות המטבח, יש להתחיל בבחירת החומר שממנו יהיה עשוי החיפוי. חיפוי קירות מטבח יכול להיות עשוי ממגוון חומרים, כמו למשל קרמיקה, אבן טבעית, שיש, גרניט פורצלן, נירוסטה, מתכת, עץ זכוכית מעוצבת. כל חומר כזה יוצר מראה שונה למטבח, מאפשר בחירה של טקסטורות שונות ומעניק אווירה שונה. כאשר בוחרים חיפוי לקירות, יש להתחשב בעיצוב של המטבח כולו, ולהתאים את החיפוי לסגנון העיצובי של המטבח. בנוסף, מומלץ לחשוב גם על הפרקטיקה של החיפוי, ולבחור בחומרים שקל לנקות אותם. מלבד החומרים עצמם, ניתן לבחור בסגנונות עיצוב שונים של חיפויים. כאשר בוחרים בקרמיקה, למשל, כדאי לדעת שבניגוד לעבר, אז המראה של קרמיקה היה בהכרח של אריחים הנפרדים זה מזה, הרי שכיום ניתן ליצור חיפוי קירות מטבח מקרמיקה גם במראות אחרים, כמו למשל משטח שלם אחיד, מראה פסיפס וכדומה.

חיפוי זכוכית למטבח בעיצובים שונים

הבחירה בחיפוי קיר זכוכית למטבח היא בחירה פופולרית מאוד, מכיוון שהזכוכית מאפשרת בחירה בין מגוון סגנונות עיצוב. ניתן לבחור בכל סגנון בור רוצים שהזכוכית תיראה וזאת באמצעות הדפסה על הזכוכית. באדר זכוכית, בזכות מגוון האפשרויות, תוכלו ליצור לעצמכם מטבח ייחודי, על ידי שימוש בחיפוי זכוכית למטבח בסגנון ובצבע האהובים עליכם, תוך שמירה על הפרקטיות של השימוש במטבח. מלבד החומרים עצמם, ניתן לבחור בסגנונות עיצוב שונים של חיפויים. כאשר בוחרים למשל בזכוכית עבור קלפות המטבח, רצוי מאוד להזמין ו/או להתאימה לעיצוב השולט במטבח, אם זהו מטבח כפרי, או מודרני בעל קוים נקיים, או מטבח תעשייתי שבו נרצה לקבל אפקט אחר לגמרי. קרמיקה, בניגוד לעבר, כאשר המראה של הקרמיקה היה בהכרח של אריחים הנפרדים זה מזה, הרי שכיום ניתן ליצור חיפוי קירות מטבח מקרמיקה גם במראות אחרים, כמו למשל משטח שלם אחיד, מראה פסיפס וכדומה. הבחירה בחיפוי זכוכית למטבח היא בחירה פופולרית מאוד, מכיוון שהזכוכית מאפשרת בחירה בין מגוון סגנונות עיצוב.