כתובתנו – המלאכה 19 אזור התעשייה נתניה (ליד איקאה) חנייה חינם

התקשרו – 072-3308512

בחירת מראות לחדר האמבטיה

בחירה נכונה של מראות בחדר האמבטיה

למראות יש תפקיד מרכזי בחדר האמבטיה, מעבר לפעולות אותן אנחנו עושים מולן  יום יום, מהוות מראות האמבטיה פריט חשוב שהלך ותפס מקום של כבוד בעיצוב חדר הרחצה.
כאשר היינו ילדים, היינו רגילים כי מראות האמבטיה היו קטנות בגודלן ומאפשרות לנו לראות את הפנים ואולי גם את אזור הצוואר, אך כיום הן מכסות קירות שלמים, מגיעות עם תאורה ולעיתים אפילו עם מסכים לצפייה

כך מי שמחפש מראות לאמבטיה, יגלה מגוון רחב של אפשרויות הנבדלות אלו מאלו בעיקר בפרמטרים כמו: עובי וצבע המסגרת, הצורה וגם גודל המראה.. בכדי ליהנות מהמראה על שלל תועלותיה חשוב שהיא תהיה בהתאמה אישית לחדר האמבטיה ותיוצר על פי מידות מדוייקות

מגוון רחב של אפשרויות באדר זכוכית

כאשר זה נוגע לנושא של עיצוב חדר אמבטיה, לכל החלטה אותה נקבל יכולה להיות השפעה משמעותית על הנראות הכללי והאווירה בחדר. כך שגם כאשר זה נוגע למראות בחדר האמבטיה, ההמלצה היא לבצע בחירה מושכלת, לאחר חשיפה לכמה שיותר אפשרויות רלוונטיות ופה אנחנו יכולים לחסוך לכם זמן והתרוצצויות.

רוצים  מראות עגולות, אליפסות, או מלבניות?  אולי מראה מרחפת עם מדף זכוכית? או סט מושלם של מספר מראות קטנות אותן ניתן להתאים לכל אחד מהמשתמשים בחדר האמבטיה?

כמובן, שהבחירה אמורה להיות מותאמת למבנה חדר הרחצה אחרי שכבר בחרתם את ארון האמבט ואת הכיור, מה שיאפשר לכם להבין את התמונה המלאה לגבי הגודל המבוקש.

ייעוץ מקצועי

למרות שאותן מראות לאמבטיה, נראות כביכול כאלמנט פחות חשוב בחדר הרחצה, לפחות בהשוואה לשאר האלמנטים המהווים חלק מאותו החלל, עדיין, קיימת חשיבות גבוהה לבחור אותן בקפידה – מכיוון שההשפעה שלהן על העיצוב ועל הפונקציונאליות היא גבוהה.

במקרים בהם אתם מתקשים לבצע את הבחירה במראה, ההמלצה תהיה לפנות ולקבל ייעוץ מקצועי, בין אם ממעצב פנים ובין אם מנציג מקצועי מטעם החברה ממנה אתם מעוניינים לקנות את אותה מראות לאמבטיה.

מראות בהתאמה אישית זה אדר זכוכית

אנחנו באדר זכוכית מזמינים אתכם לתהליך שכולו בלעדי עבורכם, במהלכו נתכנן יחד מראות איכותיות לפי מידה לחדר הרחצה שלכם או לכל מקום בבית. כחברה מובילה בעיצוב, עיבוד ויצור מוצרי זכוכית, אנו מאפשרים לכם לעצב את המוצרים המתאימים לצרכים שלכם, לשאיפות שלכם ולטעמכם האישי בדיוק כפי שדמיינתם אותם.

זכרו, מראות לפי מידה אינן רק עניין של גודל, הן גם עניין של עיצוב, איכות והתאמה לחלל; וכשזה נוגע לעיצוב הבית שלכם אין לנו פשרות.