כתובתנו – המלאכה 19 אזור התעשייה נתניה (ליד איקאה) חנייה חינם

התקשרו – 072-3308512

חיפוי קירות זכוכית בתאי האמבטיה

בחירה בעיצוב לחדר האמבטיה יכולה להיות קשה. ודאי תרצו לאזן את הטעמים והרעיונות שלכם עם המעשי והתקציב. צמצום הניקוי ותחזוקת חדר האמבטיה עשוי להיות בראש סדר העדיפויות; אבל ודאי תרצו שחדר האמבטיה שלכם ייראה מלוטש, מודרני ורענן – לכן חיפוי קירות בזכוכית יכול להיות פתרון אידיאלי.

בחירת חדר אמבטיה חדש יכול להיות תהליך מרגש. כעת יש לך הזדמנות לבנות לעצמך מקום של שקט ונחמה לאמבטיות רגועות בסוף היום, או מקלחות מרעננות בתחילת היום.

בדומה לבחירת ריהוט האמבטיה שלך, חלק מרכזי בעיצוב הוא מה כדאי לשים על הקירות. אריחים הם בחירה מסורתית, והם זמינים במגוון סגנונות ועיצובים. אבל לא כדאי להתעלם מחיפוי הקירות בזכוכית צבעונית. עם מגוון של דוגמאות צבעוניות הזמינות בזכוכית משוריינת, זו אפשרות נהדרת לגימור נקי ועכשווי.

ניתן להתקין פאנל אחד או פאנלים מרובים בחדר האמבטיה שלכם, כך שיתאימו לאזור מסוים או לבחירת העיצוב הכולל. ריכזנו רשימת יתרונות של חיפוי קירות בזכוכית, על מנת שתוכלו לשקול זאת לטובת כיסוי הקיר החדש בחדר האמבטיה שלכם.

4 יתרונות מרכזיים של חיפוי קירות האמבטיה בזכוכית במקום אריחים

1. מהירות ונוחות – קבלת חדר רחצה מותאם במהירות

חיפוי קירות בזכוכית ניתן להתקין במהירות ובקלות על ידי מרבית אנשי המקצוע העובדים בענף, ודורשים מיומנות פחות מיוחדת. ההתאמה מהירה בהרבה מריצוף חלל שווה ערך. אם אתה משתמש בפאנלים שמאחורי המקלחון או האמבטיה שלך, למשל, לרוב תוכל להתאים את שניהם באותו היום. הלוחות הגדולים מעוצבים ונחתכים לכיסוי כל משטח הקיר או השטח הנבחר.

2. ניקיון – נוחות לטווח הארוך, היגיינה וקלות ניקוי

חיפוי קירות בזכוכית מגיעים במשטחים חלקים המעניקים גימור מלוטש. למשטח הזה יש גם שפע יתרונות לניקיון והיגיינה של חלל האמבטיה שלכם. אריחים רבים הם בעלי מרקמים, כך שאבנית וזוהמה יכולים להצטבר בקלות ולגרום לקירות שלך להיראות מלוכלכים, גם אם הם יחסית חלקים.

3. קל יותר לשנות – החלפת או שינוי המראה

אריחים מקובעים לקיר באמצעות טיח רטוב בכמה שלבים, בתוספת רובה למילוי הפערים. שינוי ו/או החלפת אריחים אלה, בעייתית מסיבות שונות, מכיוון שגוון האריח יכול להשתנות עם הזמן (כתוצאה מבלות) ואף אם אתה מחזיק באריחים ספייר, לא תמיד תוכל להשתמש בהם. אך לעומת זאת, כאשר מדובר בחיפוי קירות בזכוכית לעומת זאת, ניתן להסיר, להתאים ולשנות בצורה קלה הרבה יותר.

ניתן להשתמש שוב בפאנל עצמו, לאחר הסרתו, כתבנית לפאנל החדש שלך. מכיוון שהם זמינים במגוון רחב של צבעים ועיצובים שונים, במידה ותרצה להפיק את מירב האפשרויות, כך שהגמישות הזו תתקבל בברכה.

4. אריכות ימים – איכות וסגנון שיוכלו לעמוד במבחן הזמן

אריחים דוהים ונעשים צבעוניים ולעיתים קרובות הם נפגעים או נשחקים לאורך זמן. הרבה יותר קשה לנקות, מכיוון שהמשטחים אוספים יותר לכלוך. הימנעות מבלאי ודהייה לטווח ארוך פירושה שאין צורך לשדרג את חדר האמבטיה שלך באופן קבוע לאורך השנים. הדבר חוסך לך זמן וכסף בטווח הרחוק. על ידי כך, חדר האמבטיה שלכם יישאר נראה רענן.

אם יש לך עניין בשדרוג חדר האמבטיה שלך, התקשר אלינו עוד היום ונשמח לעזור.