כתובתנו – המלאכה 19 אזור התעשייה נתניה (ליד איקאה) חנייה חינם

התקשרו – 072-3308512

מקלחונים מזכוכית מחוסמת

יתרונות מקלחונים מזכוכית מחוסמת

אין ספק, כי בכל הנוגע לעיצוב הבית, אנחנו, הישראלים, אוהבים זכוכית. וכי למה שלא נאהב לשבץ אותה כמעט בכל מקום אפשרי בבית – במקלחונים, במראות, במעקות, ולמעשה, בכל מקום שבו תכונותיה של הזכוכית (שקיפות / עמימות, מעבר אור מבוקר, ורסטיליות וכן הלאה) יכולות להיות מנותבות לצורך יצירת עיצוב ייחודי. 

אולם, למרות יתרונותיה, עד לפני שנות לא רבות, לזכוכית היה חסרון גדול אחד – שבירותה, חסרון שהפך את השימוש בה למוגבל במקצת, בעיקר כאשר מדובר באזורים בבית המועדים לפורענות כמו חדר אמבטיה רטוב, מעקות במרפסות וכו…  

השימוש בזכוכית מחוסמת הפחית את הסיכונים באופן משמעותי בעיקר כאשר מדובר במקלחונים מזכוכית מחוסמת ומאפשר לנו ליהנות מתכונות הזכוכית ללא חשש מהתנפצותה לחלקים חדים, גדולים ומסוכנים.

מהי זכוכית מחוסמת?

זכוכית מחוסמת היא זכוכית שבעת שבירתה תתנפץ ולא תישבר באופן המייצר סכנת פציעה. 

תהליך חיסום הזכוכית הוא כדלקמן –  חיסום של הזכוכית מתבצע על ידי חימומה הזכוכית לטמפרטורות גבוהות (בין 600 ל-800 מעלות) ולאחר מכן, מבוצע לזכוכית קירור מהיר, הגורם לכך כי חלקה החיצוני וחלקה הפנימי מתכווצים באופן וברמה שונה זה מזה. מאמצי המתיחה הנוצרים בזכוכית בעת ייצורה הם הגורם לקשיחותה של זכוכית מחוסמת יחסית לזכוכית הרגילה. 

מאידך, הם גם הגורמים לכך שבעת התנפצותה, זכוכית מחוסמת תתנפץ לאלפי חלקים קטנים, המסוכנים בהרבה פחות מהחלקים החדים והגדולים שיוצרת התנפצות של זכוכית רגילה. את הזכוכית המחוסמת ניתן לזהות בקלות רבה, באמצעות חותמת הממוקמת באחת מפינותיה.

אדר זכוכית – ייצור מקלחונים מזכוכית מחוסמת באישור מכון התקנים

הזכוכית המחוסמת נחשבת לזכוכית עמידה הרבה יותר מהזכוכית הרגילה, ולכן, היא משולבת בבית בכל מקום שבו נדרשת עמידות. אולם, גם במקרים שבהם (למרות עמידותה) היא נשברת, הזכוכית המחוסמת תתנפץ לרסיסים קטנים, ובכך, תקטין את הסיכון לפגיעה, בניגוד לשברים החדים והגדולים של משטחי הזכוכית הרגילים.

 באדר זכוכית משתמשים בזכוכית המחוסמת הבטוחה למגוון שימושים, וביניהם ייצור מקלחונים בהתאמה אישית, מקלחונים חזיתיים, מקלחונים פינתיים ועוד.

 

אדר זכוכית מייצרת מקלחונים מזכוכית מחוסמת ומשתמשת באותה זכוכית לייצור כל המוצרים האחרים. כל המוצרים עשויים מזכוכית מחוסמת בעובי 8 מ"מ העומדת בכל התקנים המחמירים.