כתובתנו – המלאכה 19 אזור התעשייה נתניה (ליד איקאה) חנייה חינם

התקשרו – 072-3308512

מראות לפי מידה

עיצוב בזכוכית

יש ללחוץ על כפתור העריכה

כניסה לאדריכלים

יש ללחוץ על כפתור העריכה

מראות לפי מידה – כדי שישב עליכם בול!

אדר זכוכית בע"מ מזמינה אתכם לתהליך שכולו בלעדי עבורכם, במהלכו נתכנן יחד מראות איכותיות לפי מידה ולכל מקום בבית. כחברה מובילה בעיצוב, עיבוד ויצור מוצרי זכוכית, אנו מאפשרים לכם לעצב את המוצרים המתאימים לצרכים שלכם, לשאיפות שלכם ולטעמכם האישי בדיוק כפי שדמיינתם אותם.

זכרו, מראות לפי מידה אינן רק עניין של גודל, הן גם עניין של עיצוב, איכות והתאמה לחלל; וכשזה נוגע לעיצוב הבית שלכם אין לנו פשרות.

מראות לפי מידה לאמבטיה

הזמנת מראה ללא מסגרת לפי מידה

תחילת התהליך של בחירת מראה ללא מסגרת לפי מידה המותאמת לכם באופן אישי הינה זיהוי הצרכים שלכם, כך שלאחר הערכה מקצועית לגבי גודל המראה הנדרש ומיקומה, נוכל להתייחס באופן מקצועי לצורך. 

לאחר שעברנו את השלב הזה, ניתן לבחור מראות מעוצבות בעיצובים מגוונים, מראות בעלות נפח, מראות בצורות מגוונות ועוד.

בחברת אדר זכוכית בע"מ אתם נמצאים בידיים טובות כבר ברגע הראשון. צוות החברה המונה אנשי מקצוע ותיקים בתחום הזכוכית יוכל להגיע יחד אתכם לבחון את המיקומים המיועדים למראות.

יחד תוכלו לקבל תמונה מקיפה ומקצועית בנוגע לגדלים המתאימים למראות שלכם. 

לעיתים קרובות, חברות יצרניות מובילות כגון אדר זכוכית בע"מ, מאפשרות ייצור מגוון רחב של עיצובים שאינם סימטריים ולכן התאמת המידה חשובה אפילו יותר. לאחר הערכת הצרכים שלכם, מתחיל התהליך של פיתוח המוצר המובחר.

היתרון במראה ללא מסגרת לפי מידה

עולם העיצוב אינו מגביל אתכם בשום צורה ובוודאי כשמדובר על מראות נקיות ללא מסגרת, שיכולות לשמש כל מרחב רצוי בבית. >> מראות מעוצבות לבית >> מראות מעוצבות לחדר האמבטיה.

לכן חשוב לעבור את התהליך יחד עם חברה מקצועית שיכולה להביא את כל החופש הזה לידי ביטוי בבחירות האישיות שלכם. 

מראות לפי  מידה יכולות להוסיף מגע מיוחד לחלל החדר ולכן חשוב לבצע בחירה נכונה ומותאמת לצרכים ולמגבלות חלל היעד.

חברת אדר זכוכית – ותק, ניסיון ואיכות

חברת אדר יכולה ללוות אתכם יחד כדי למצוא מראות לפי מידה המתאימות לטעמכם האישי ולצרכים שלכם. החברה מנוהלת על ידי אנשי מקצוע ותיקים בתחום הזכוכית, והמובילים בתחומם בישראל. יחד עם צוות החברה, תוכלו לעצב ולפתח בדיוק את מה שאתם מחפשים כל כך. אנו מזמינים אתכם לחוויה בליווי אישי שבסופה תוצרים איכותיים.