כתובתנו – המלאכה 19 אזור התעשייה נתניה (ליד איקאה) חנייה חינם

התקשרו – 072-3308512

ייחודיות שילוב אלמנטים מזכוכית בבית

עבודות זכוכית הן אחת הדרכים האידיאליות ליצור אווירה ייחודית ברחבי הבית. שילוב אלמנטים של עבודות זכוכית משדרגת כל נכס ופותחת בפניכם עולם חדש של אפשרויות בתחום עיצוב הפנים.

עבודות זכוכית – הסוגים השונים

יש סוגים שונים של עבודות זכוכית שאפשר לשלב ברחבי הבית:

  • מעקות זכוכית – למדרגות בין הקומות, סביב שפת הבריכה, במרפסת וכדומה.
  • דלתות זכוכית – למשרד הביתי ולכל חדר בבית, למראה מרשים וניצול מקסימלי של אור טבעי. דלתות זכוכית מאפשרות חיבור קונספטואלי בין חללים, תוך שהן יוצרות הפרדה ביניהם.
  • מחיצות זכוכית ליצירת הפרדה בתוך החלל והדגשת האזורים השונים בו.
  • מקלחונים מזכוכית, שהופכים את חדר האמבטיה ליוקרתי ומפנק.
  • חיפויי זכוכית לקירות המטבח, הסלון ועוד, במבחר עשיר של דוגמאות, כולל עבודות זכוכית מזכוכית מודפסת, צבעונית ועוד.

מומלץ לתכנן היכן ימוקמו עבודות זכוכית כבר בשלב מוקדם של עיצוב החלל, אך אם אתם עומדים בפני שיפוץ או שדרוג חלל קיים, אתם יכולים לשנות אלמנטים קיימים לאלמנטים מעבודות זכוכית, למראה עכשווי יותר. אפשר להחליף מעקה עץ במעקה זכוכית, להוסיף למטבח חיפוי זכוכית במראה מודרני ועוד.

הייחודיות של עבודות זכוכית

עבודות זכוכית כגון מעקות, דלתות וכדומה, מעניקות לחלל מראה יוקרתי ואלגנטי. האפשרויות הן בלתי נדלות ואפשר למקם עבודות זכוכית בגוון שקוף, חלבי, או מזכוכית צבעונית. היתרון של עבודות זכוכית, הוא היכולת שלהן להשתלב בהרמוניה כמעט עם כל סוג של עיצוב. כך שלא משנה באיזה קו בחרתם לעצב את החלל או פינה מסוימת בבית, עבודות זכוכית יוכלו לשדרג אותו.

עבודות זכוכית מרהיבות, בשילוב חומרי גלם נוספים

עוד יתרון בולט של עבודות זכוכית, הוא היכולת לשלב אותן בצורה מרשימה ופרקטית, עם חומרי גלם נוספים. 

למשל: עץ, מתכת, שיש וכדומה. בין שמדובר בזכוכית שקופה ובין שהחלטתם לבחור זכוכית דקורטיבית או צבעונית, עבודות זכוכית ישתלבו עם כל סוג של גימור ועם ריהוט מחומרי גלם שונים. כך אפשר למצוא עבודות זכוכית כחלק ממעקה מתכת ועבודות זכוכית שהן חלק אינטגרלי מפינות אוכל, שולחנות קפה מעץ וכדומה.

 

אדר זכוכית – מוצרי זכוכית בהתאמה אישית מהיבואן לצרכן

מקלחונים מזכוכית שקופה לחלוטין ועד זכוכית חלבית, מקלחונים עם צריבת פסים, הדפסים, או אפילו עם תמונות שאתם אוהבים, מקלחון חזית קבוע או מתקפל, מקלחון פינתי או מעוגל, או מקלחון עם דלת הזזה. 

חיפוי זכוכית במטבח או קירות זכוכית, מעקות מזכוכית לבית, למרפסת ולחצר, מראות, דלתות ופרויקטים גדולים בזכוכית. בקיצור מוצרי זכוכית זה אדר זכוכית.

אנחנו באדר זכוכית, מייצרים את כלל המוצרים שלנו בהתאמה אישית מהיבואן לצרכן במחירי מפעל ואנחנו מלווים את הלקוח משלב התכנון ועד לשלב ההתקנה.

אדר זכוכית - כל זכוכית שתבחרו!