כתובתנו – המלאכה 19 אזור התעשייה נתניה (ליד איקאה) חנייה חינם

התקשרו – 072-3308512

ריהוט משולב זכוכית ועץ

טיפים עיצוביים לשילוב זכוכית עם ריהוט מעץ

 אחד הטרנדים הבולטים ביותר בעולם עיצוב הפנים הוא רהיטי זכוכית. רהיטים מהסוג הזה משלבים בתוכם אלגנטיות מאופקת יחד עם סטייל יוקרתי, הנובעים מהייחודיות של הזכוכית מבחינת נראות, שקיפות ומרקם. רהיטי זכוכית יכולים לככב כפריט דקורטיבי בפני עצמם, אך שילוב ביניהם לבין חומרי גלם אחרים, יוצר מראה מרתק ואקסקלוסיבי. למשל, שילוב בין רהיטי זכוכית לעץ. 

במאמר הבא נציג טיפים לשילוב רהיטי זכוכית עם ריהוט מעץ, על-מנת לגבש חלל בעל אמירה מלאת סטייל.

שולחן אוכל זכוכית ועץ
שולחן אוכל זכוכית ועץ 2
שולחן אוכל זכוכית ועץ 1

שילוב רהיטי זכוכית עם עץ צריך להתבצע במתינות

כשזה נוגע לנושא של רהיטי זכוכית ובמיוחד לנושא של שילוב שלהם עם רהיטי עץ, חשוב לגלות מתינות ולחבר בין פריטים קטנים ולא עמוסים. אם רוב הריהוט שלכם מעץ ואתם מעוניינים לשלב פריטים מזכוכית, או לחלופין רהיטי זכוכית מככבים אצלכם ואתם רוצים להוסיף לחלל נגיעות של עץ כפרי, עשו זאת בהתחלה עם נגיעות קטנות של עיצוב.

למשל, שולחן קפה עדין ומינימליסטי מזכוכית לצד ריהוט עץ מאסיבי כמו מזנון בסלון. או קערת נוי מזכוכית בעיצוב אומנותי, המונחת על שולחן אוכל מעץ, בעל נוכחות דומיננטית.

שלבו בין אסתטיקה לפונקציונליות

עיצוב פנים איכותי, הוא כזה השם דגש על אסתטיקה לצד שימוש פרקטי ולכן כשאתם משלבים רהיטי זכוכית עם עץ, הקדישו מחשבה לגבי השימוש של כל רהיט, בנפרד וביחד. 

למשל, שידה מזכוכית ליד מיטה מעץ, יכולה לשמש אתכם כפתרון אחסון גם בלי קשר למיטה, אך הצבתה ליד המיטה מעניקה לחדר אווירה מיוחדת. 

בכל מקרה, אם זה הקו העיצובי שהחלטתם עליו והוא מככב אצלכם בבית או במשרד, תוכלו למצוא בחנויות רהיטי זכוכית המשלבים בתוכם עץ: שידות, מזנונים, שולחנות קפה ועוד.

את הרעיון לשלב זכוכית ברהיטי עץ ראינו לראשונה אצל אחת ממעצבות הפנים שהיא לקוחה ותיקה של אדר זכוכית ובנתה רהיטים כאלה בהתאמה אישית ונעזרה בנו כמובן לייצור הזכוכית ושילובה ברהיט.

אדר זכוכית – ייצור מוצרי זכוכית לשוק הפרטי והמוסדי

אדר זכוכית מתמחה בייצור ושיווק מוצרי זכוכית

במפעל שלנו בנתניה אנחנו מביאים את הלקוח משלב החלום, לשלב הביצוע וההתקנה.  

כל מוצרי הזכוכית שלנו הם תוצרת כחול לבן ומיוצרים בתנאים המחמירים ביותר מזכוכית מחוסמת. 

כיוון שאנחנו מייצרים את המוצרים במפעל' הלקוח מרוויח פי כמה: גם מוצרים בהתאמה אישית בהתאם לחללי הבית ולטעם האישי, גם פיקוח על המוצר לאורך הייצור והבטחה לטיב האיכות וגם מחירים מהיצרן לצרכן ללא פערי תיווך.