כתובתנו – המלאכה 19 אזור התעשייה נתניה (ליד איקאה) חנייה חינם

התקשרו – 072-3308512

דלתות הזזה מזכוכית

דלתות הזזה מזכוכית – ייצור על פי מידה

באדר זכוכית אנו מייצרים דלתות הזזה מזכוכית בכל מידה ובטווחי זמם קצרים. כל הדלתות מיוצרות במפעל תחת תקני בטיחות מחמירים. כל הזכוכיות המשמשות לייצור הדלתות עוברות תהליך של חיסום, כך במהלך שבר הן אינן מתנפצות. דלתות הזכוכית מותקנות עם אפשרויות פתיחה אוטומטית וידנית, ויש גם ליווי של אדר זכוכית משלב המדידה, המשך בייצור וכלה בהתקנה.

דלתות הזזה מזכוכית

דלתות הזזה מועדפות על פני דלתות הסגירה הרגילות במובנים רבים. הן נוחות יותר לשימוש, מרשימות יותר ופחות מסוכנות למשתמשים השונים. השדרוג המוצלח ביותר לדלתות הזזה הינו ייצור דלתות מזכוכית. באופן כללי, עיצובים של כל אלמנט שהוא שמבוססים על זכוכית הופכים להיות יוקרתיים יותר ובעלי עיצוב מרשים יותר. בחברת אדר זכוכיות בע"מ מומחים לעניין זה ומזמינים אתכם ליהנות מדלתות הזזה איכותית במיוחד ועשויות זכוכית.

דלתות הזזה מזכוכית – היכן מתקינים?

אנשים רבים מוטרדים ביותר מהאפשרות של שילוב זכוכית בבית, במשרד ובפרט בדלתות. הסיבה היא המחשבה הרווחת שזכוכית היא דבר שביר ופגיע ביותר וכן החשש מפני ניפוץ הזכוכית הצפוי שיכול בהחלט לסכן את העוברים ושבים באזור.

לכן, רבים חוששים מבחירה בדגמים של דלתות הזזה מזכוכית למרות שאלה נחשבות ליפות במיוחד, מרשימות במידה רבה ובעלות מראה יוקרתי שלא ניתן להתעלם ממנו.

עיצוב של זכוכית עבור דלתות הזזה

מעבר לאיכות הרבה של זכוכיות המהוות תוצרת של חברת אדר זכוכיות בע"מ, ישנו גם האלמנט החשוב של העיצוב. חברת אדר זכוכיות בע"מ מבטיחה לכם עיצוב אופנתי, עיצוב מקורי ובעיקר עיצוב שמותאם לכם באופן אישי. יחד עם הצוות המקצועי של חברת אדר תוכלו לבחור דגמים מתאימים לדלתות שלכם. כמו כן, תוכלו לפתח יחד עם צוות החברה תוצר אישי שלכם, כולל הדפסה על זכוכית.

אדר זכוכית – מפעל מתקדם לייצור דלתות זכוכית

חברת אדר מזמינה אתכם ליהנות מכל הטוב שיש בזכוכית. לכן, אם אתם חולמים על עיצוב מזכוכית ובעיקר על דלתות הזזה עשויות זכוכית, אנו מזמינים אתכם להגשים את החלום עם זכוכית ברמת עיבוד מרשימה, ברמת גימור מעולה ובאיכות שמאפשרת שימוש תדיר לאורך שנים ארוכות.

בבחירה בחברה מקצועית כמו חברת אדר זכוכיות בע"מ, תוכלו להיות בטוחים בבחירתכם במוצרי זכוכית איכותיים, בעלי תו תקן!