כתובתנו – המלאכה 19 אזור התעשייה נתניה (ליד איקאה) חנייה חינם

התקשרו – 072-3308512

דלתות זכוכית למטבח

דלתות זכוכית למטבח

האם אפשר לשלב זכוכית במטבח ללא חשש? אם אתם לקוחות של חברת אדר זכוכית – התשובה היא כן.

דלתות הזכוכית מיוצרות במפעל שלנו תחת תקנים מחמירים מזכוכית מחוסמת, כך שאתם יכולים להיות בטוחים. עלות התקנת דלת זכוכית במטבח נמוכה משמעותית, כיוון שאין צורך בעבודת שיפוץ והכנה והכי חשוב, זכוכית משתלבת בכל עיצוב שתבחרו למטבח שלכם.

דלתות זכוכית במטבח

זכוכית היא חומר שמשלב בתוכו יוקרה, ניקיון ומראה מרשים. כיום הזכוכית נחשבת לאלמנט פופולרי ביותר במגוון רחב של סגנונות עיצוב. בהתאם לכך, רבים מעוניינים לשלב זכוכית גם במטבח.

זכוכית אכן יכולה לשדרג את המטבח באופן משמעותי. היא מתאימה לדלתות, קלפותחיפוי קירות ועוד. יחד עם זאת, זכוכית במטבח צריכה לעמוד בסטנדרטים גבוהים מאוד, זאת כדי להיות עמידה וחזקה כפי שנדרש במטבח. חברת אדר זכוכיות בע"מ היא הכתובת המתאימה לכך.

פופולריות של שימוש בזכוכית

דלתות זכוכית למטבח פופולריות  בדרך כלל אצל מעצבים ולא אצל אנשים פרטיים, ויש לכך כמה סיבות: חשש מפני יכולת הזכוכית להיות עמידה בפני חום, טריקות, מכות, משאות כבדים ועוד.

חברת אדר זכוכית בע"מ מובילה בתחום של עיבוד ופיתוח זכוכיות המתאימות לשימוש במטבח. החברה מובילה בתחומה ומספקת זכוכית מחוסמת ברמה הגבוהה ביותר. עד כדי כך שניתן לעשות שימוש בזכוכית של החברה אפילו באזורים החמים ביותר של המטבח כגון סמוך לכיריים, לתנורים וכדומה. לכן, אם אתם מעוניינים בדלתות זכוכית למטבח, חברת אדר היא המקום בשבילכם.

מאפיינים חשובים בדלתות זכוכית למטבח

דלתות זכוכית למטבח חייבות להיות עשויות מזכוכית מתאימה לצורך כך. בדרך כלל נבחרת זכוכית מחוסמת, שהינה זכוכית ברמת עמידות מיוחדת שאינה רגישה לחום ולהשלכות של חום. חשיבות רבה קיימת לא רק לחום אלא גם לפגיעה הנובעת מטריקה של דלתות זכוכית. בהקשר זה חשוב במיוחד העובי של הזכוכית ותהליך העיבוד שהיא עברה.

ייצור זכוכית ברמה מתקדמת

אם אתם מעוניינים בדלתות זכוכית למטבח, אתם חייבים לפנות לחברות טובות שיספקו לכם זכוכיות בטוחות לשימוש. חברת אדר זכוכית בע"מ הוקמה על ידי עובדים ותיקים בתחום הזכוכית, כדי לתת מענה איכותי במיוחד לשילוב זכוכיות במגוון אזורים בבית. דלתות זכוכית למטבח בוחרים רק בחברת אדר.