כתובתנו – המלאכה 19 אזור התעשייה נתניה (ליד איקאה) חנייה חינם

התקשרו – 072-3308512

יתרונות בחיפוי זכוכית למטבח

 טוב שבאתם לבקר!

השאירו פרטים לקביעת פגישת ייעוץ

יתרונות חיפוי זכוכית לקיר מטבח

המטבח הפך בשנים האחרונות לאחד החדרים החשובים בבית והשאיפה היא כי הוא יזמן חוויות רגשיות וביתיות לצד החוויות הקולינריות. חיפוי זכוכית למטבח מאפשר לכם להשיג את שתי המטרות האלו ועוד, עם יתרונות רבים הגלומים בהתקנת החיפוי.

חיפוי זכוכית למטבח קל להתקנה

אחד היתרונות הבולטים של חיפוי זכוכית למטבח הוא קלות ההתקנה שלו. התקנה של חיפויים מסוגים אחרים אורכת זמן רב ועלולה להותיר לכלוך ואי סדר במטבח. לעומת זאת, חיפוי זכוכית למטבח אפשר להתקין תוך שעתיים, העבודה מתבצעת במהירות והמטבח נותר נקי ומסודר.

קל לנקות חיפוי זכוכית למטבח

זכוכית היא חומר קל לניקוי ולתחזוקה ולכן אפשר לנקות חיפוי זכוכית למטבח בקלות ולשמור על המראה האסתטי של החלל ועל היגיינה. זכוכית לא מבליטה כתמים המצטברים עליה ולא צוברת אדי שמן ולכלוכים אחרים ודי במטלית לחה כדי לנקות אותה בקלות. כמו כן, חיפוי זכוכית למטבח מגיע כיחידה אחת ללא חריצים שעלול להצטבר בהם לכלוך.

חיפוי זכוכית למטבח מעניק לו מראה יוקרתי

יש סוגים רבים של חיפוי זכוכית לקיר המטבח ומגוון עצום של עיצובים. 

כך, אתם יכולים לבחור חיפוי זכוכית למטבח במראה טרנדי ומפואר, שמשרה אווירה של יוקרה בחלל המטבח ומשתלב באופן הרמוני עם העיצוב של הריהוט, הארונות ומכשירי החשמל במטבח המודרני שלכם.

חיפוי זכוכית למטבח מגיע עם זכוכית מסוגים שונים

אחת הדרכים ליצור במטבח מראה אקסקלוסיבי באמצעות חיפוי זכוכית למטבח, היא בחירה נכונה של הזכוכית והתאמה שלה למטבח כולו. אפשר לבחור בין זכוכית שקופה לבין זכוכית אקסטרה קליר. 

בזכוכית שקופה יש כמות גדולה של עופרת וצבע מעט ירקרק ולכן עדיף לצבוע אותה בגוונים כהים. זכוכית אקסטרה קליר היא נטולת עופרת ולכן שקופה לחלוטין ואפשר לצבוע אותה בצבעים בהירים. כמו כן, אפשר לבחור את עובי הזכוכית הרצוי – 6 מ"מ או 8 מ"מ.

בחרו חיפוי זכוכית למטבח איכותי ועמיד

כדי ליהנות מכל היתרונות של חיפוי זכוכית למטבח, חשוב לבחור סוג עמיד, מאיכות גבוהה. חיפוי זכוכית למטבח איכותי, עמיד גם לשינויי טמפרטורות ולכן לא נהרס במגע עם אדי בישול חמים, נוזלים וכדומה. 

כמו כן, חיפוי זכוכית למטבח עשוי זכוכית מחוסמת, שחזקה פי ארבעה מזכוכית רגילה ולכן נחשבת בטיחותית במיוחד. 

לכן, לא צריך לחשוש משבר פתאומי או ממגע של כלי אוכל ובישול עם הזכוכית ומלאכת הבישול והעשייה במטבח הופכת לקלילה, נעימה ומלאה בסטייל.

חיפוי זכוכית למטבח עושים באדר זכוכית

אנחנו מייצרים את כל החיפויים במפעל שלנו בנתניה כך שאתם יכולים להרוויח מחירים מהיצרן לצרכן ולהיות מעורבים מההתחלה בבחירת החיפוי, ההדפסה וכל מה שכרוך בכך. החיפוי הוא מזכוכית מחוסמת של 8 מ"מ בעלת תו תקן מחמיר.

אדר זכוכית - כל זכוכית שתבחרו!

אנחנו באדר זכוכית מאפשרים לכם לעצב את המקלחון שלכם בכל זכוכית שתבחרו ומלווים אתכם משלב התכנון במפעל ועד התקנה מקצועית על ידי אחד ממתקיני החברה. 

אבל מאוד חשוב להקפיד על שני דברים חשובים. עובי הזכוכית חייב להיות כ-8 מ"מ על מנת לשמור על בטיחות משפחתכם והדבר השני עליו יש להקפיד הוא שהזכוכית תהיה מחוסמת.

כל המקלחונים של אדר זכוכית מיוצרים בהתאמה אישית ויוצאים מהמפעל אחרי טיפול מיוחד כנגד הצטברות אבנית.