כתובתנו – המלאכה 19 אזור התעשייה נתניה (ליד איקאה) חנייה חינם

התקשרו – 072-3308512

מקלחוני זכוכית מבית אדר זכוכית

מחפשים מקלחוני זכוכית? טוב שבאתם לבקר!

השאירו פרטים לקביעת פגישת ייעוץ

ההבדלים בין מקלחוני זכוכית למקלחוני פלסטיק

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית. הוא משמש אותנו למקלחת מרעננת לפני יום עמוס ולרחצה מפנקת בסוף היום. בחדר באמבטיה אנו מתארגנים מדי בוקר ומכינים את עצמנו לשינה וזו גם הסיבה שאנשים מעדיפים להשקיע רבות בעיצוב חדר האמבטיה. עיצוב נכון של המקלחת משרה בה אווירה של ספא יוקרתי ואחד האלמנטים החשובים באווירה הזו היא המקלחון, שמהווה אלטרנטיבה מעוצבת ואסתטית לווילון אמבטיה דהוי, שאינו מתאים לעיצוב הכללי. רצוי לעשות השוואה בין מקלחון זכוכית למקלחון פלסטיק, כדי להכיר את שני הסוגים.

מהו מקלחון זכוכית?

כשעושים השוואה בין מקלחון זכוכית למקלחון פלסטיק, יש להבין כי מקלחון זכוכית הוא בעל מראה אקסקלוסיבי, אותו ניתן ליצור באמצעות כמה סוגי זכוכיות:

  • זכוכית שטוחה בעלת גוון ירקרק – הסוג הנפוץ ביותר במקלחונים
  • זכוכית אקסטרה קליר שקופה – זכוכית בגוון שקוף לגמרי, הנוצר הודות לעובדה כי היא אינה מכילה עופרת
  • זכוכית חלבית (נקראת גם זכוכית אסיד, או זכוכית צרובה) – זכוכית שעברה תהליך של צריבה, היוצר בה גוון חלבי חצי שקוף
  • זכוכית עם צריבת פסים
  • זכוכית מחוספסות, כגון זכוכית פפיטה וזכוכית גרניט
  • זכוכית מחוסמת – עמידה פי 4 מזכוכית רגילה ולא מתנפצת

השוואה בין מקלחון זכוכית למקלחון פלסטיק

בהשוואה למקלחוני זכוכית, מקלחונים מפלסטיק פחות משתלבים עם עיצוב האמבטיה ואפשרויות העיצוב הן מוגבלות. בנוסף,  המראה הכללי של מקלחוני פלסטיק פחות יוקרתי מזה של הזכוכית ויש להביא זאת בחשבון. יחד עם זאת, יש לו יתרון בולט על-פני מקלחונים מזכוכית: הוא אינו שביר. לכן, הוא מתאים לבתים המתגוררים בהם ילדים קטנים, אנשים קשישים ובכלל. היבט נוסף בהשוואה בין מקלחון זכוכית למקלחון פלסטיק, הוא המחיר. מקלחון פלסטיק תמיד יהיה זול יותר ממקלחון זכוכית.

מקלחוני זכוכית מעוצבים

כפי שאמרנו במקלחוני זכוכית ניתן "להתפרע" מבחינת העיצוב, להשתמש בזכוכיות מיוחדות, הדפסים מעניינים ובפרופילים מיוחדים שמשתלבים עם זכוכית באופן מושלם. מקלחוני זכוכית איכותיים מיוצרים מזכוכית מחוסמת בעובי 8 מ"מ שעוברת את כל בקרות האיכות ובטוחה ועמידה מפני שבר.

אדר זכוכית מעצבים ומייצרים מקלחוני זכוכית בעיצוב אישי

אז מה אתם מחפשים? מקלחונים מזכוכית שקופה לחלוטין ועד זכוכית חלבית, מקלחונים עם צריבת פסים, הדפסים, או אפילו עם תמונות שאתם אוהבים, מקלחון חזית קבוע או מתקפל, מקלחון פינתי או מעוגל, או מקלחון עם דלת הזזה. 

באדר זכוכית תמצאו סוגים רבים של מקלחונים לפי מידה, אשר מיוצרים בארץ ומגיעים אליכם עם אחריות מלאה של אדר זכוכית.