כתובתנו – המלאכה 19 אזור התעשייה נתניה (ליד איקאה) חנייה חינם

התקשרו – 072-3308512

איך נבחר סוגי זכוכית למקלחונים ?

מחפשים מקלחוני זכוכית? טוב שבאתם לבקר!

השאירו פרטים לקביעת פגישת ייעוץ

סוגי זכוכית למקלחונים

מקלחונים מייצרים את חווית הרחצה המושלמת. מצד אחד, הם מונעים את הצורך בשימוש בווילון אמבטיה מקושקש ובלוי, שלא מוסיף לעיצוב הכללי של חדר הרחצה המושקע שלכם. 

מצד שני, הם מעניקים פרטיות מלאה תוך שמירה על אווירה יוקרתית. 

בבואכם לרכוש מקלחון לחדר הרחצה שלכם, תגלו בוודאי כי ישנם הרבה סוגי זכוכית למקלחונים והמאמר הבא יבהיר לכם אילו אפשרויות קיימות בשוק, על-מנת שתוכלו לבחור מבין סוגי זכוכית למקלחונים, את זו שתככב גם באמבטיה שלכם.

אילו סוגי זכוכית למקלחונים יש?

  • זכוכית שטוחה – הסוג הנפוץ ביותר של זכוכית, במקלחונים ובכלל בעיצוב הבית
  • זכוכית אקסטרה קליר שקופה – זכוכית שאינה מכילה עופרת ולכן היא שקופה לגמרי ונטולת הגוון הירקרק העדין המאפיין זכוכית רגילה
  • זכוכית חלבית (נקראת גם זכוכית צרובה, או זכוכית אסיד) – זכוכית שעברה תהליך של צריבה, המעניק לה שכבה עליונה בגוון חלבי שמצד אחד, מאפשר מעבר טבעי של אור ומצד שני, אינו שקוף לחלוטין. כשמדברים על סוגי זכוכית למקלחונים, זהו אחד הסוגים הפופולריים ביותר משום שהוא מאפשר פרטיות מלאה בזמן הרחצה.
  • זכוכית גרניט וזכוכית פפיטה – זכוכיות שהטקסטורה שלהם מעט מחוספסת. המרקם של זכוכית גרניט מזכיר את הסלע, אך נעים למגע. דוגמת פפיטה היא משבצות קטנות המשולבות זו בזו בצורת שתי וערב
  • זכוכית עם צריבת פסים – סוג זה של זכוכית מאפשר לשלב בין זכוכית שטוחה ושקופה לבין אלמנטים חלביים. המראה הנוצר הינו יוקרתי ומיוחד ומתאים למקלחונים המעוצבים בסטייל
  • סוגי זכוכית למקלחונים כוללים גם זכוכית מחוסמת – סוג זה של זכוכית נחשב לעמיד וחזק במיוחד. היא עוברת תהליך של חימום וקירור מהיר, מה שהופך אותה לחזקה פי 4 מזכוכית רגילה וגם אם היא נשברת, נוצר בה פתח שיש לסגור והיא לא מתנפצת להמוני רסיסים קטנים.

בחירת סוגי זכוכית למקלחונים

כדי לבחור את סוג הזכוכית המתאים ביותר עבור המקלחת שלכם, יש להביא בחשבון מספר נושאים, כאשר השניים המרכזיים הם: נושא הבטיחות ונושא העיצוב.

בטיחות המקלחון – הבטיחות הינה קריטית, מכיוון שבשימוש לא נכון ו/או אגרסיבי מדי, או במסגרת התקנה מרושלת, הזכוכית יכולה להתנפץ ובכך לסכן כמובן את דיירי הבית, לכן חשוב ומומלץ לרכוש זכוכית מחוסמת ועדיף בעובי 8 מ"מ.

עיצוב המקלחון –  העיצוב מושפע בעצם מעיצוב חלל חדר הרחצה / אמבטיה כולו ואם מקפידים על קו עיצובי כללי, אזי של כל הבית. יש חדרי רחצה שיתאימו בהם מקלחונים חלביים ויש כאלו שיתאימו להם סוגי זכוכית למקלחונים שהן שקופות לגמרי. 

אז כיצד תבחרו את דלתות המקלחון שלכם? נפרט על כך בקישור הבא https://www.adarglass.co.il/בחירת-דלתות-זכוכית-למקלחת

במידה והינכם מתלבטים, אתם מוזמנים כמובן להתייעץ איתנו, או עם מעצב הפנים המלווה אתכם.

אדר זכוכית - כל זכוכית שתבחרו!

אנחנו באדר זכוכית מאפשרים לכם לעצב את המקלחון שלכם בכל זכוכית שתבחרו ומלווים אתכם משלב התכנון במפעל ועד התקנה מקצועית על ידי אחד ממתקיני החברה. 

אבל מאוד חשוב להקפיד על שני דברים חשובים. עובי הזכוכית חייב להיות כ-8 מ"מ על מנת לשמור על בטיחות משפחתכם והדבר השני עליו יש להקפיד הוא שהזכוכית תהיה מחוסמת.

כל המקלחונים של אדר זכוכית מיוצרים בהתאמה אישית ויוצאים מהמפעל אחרי טיפול מיוחד כנגד הצטברות אבנית.