כתובתנו – המלאכה 19 אזור התעשייה נתניה (ליד איקאה) חנייה חינם

התקשרו – 072-3308512

סוגי מקלחוני זכוכית
יתרונות וחסרונות

מקלחונים

הפופולריות של מקלחונים כיום הולכת ועולה. הם מאפשרים להתרחץ בזריזות ובבטחה, מבלי לבזבז מים רבים ותוך נוחות רבה. אבל חשוב להבין כי ישנם הרבה סוגים של מקלחונים. אם כן, לפני שתבחרו דגם כזה או אחר, כדאי להכיר את הסוגים ואת ההיבטים המרכזיים, יתרונות וחסרונות.

1.     סוגי מקלחונים לפי צורתם הכללית

אפשר להבדיל בין הסוגים השונים של מקלחונים בכמה דרכים. דרך יעילה מסוג ראשון היא להתייחס אל הצורה והמבנה הכלליים. 

ישנם עיצובים המאופיינים בקווים מרובעים ישרים. דגמים אחרים הינם בעלי סגנון מעוגל יותר. העיצוב בעל הקווים המעוגלים יכול מאוד להתאים לחדרי רחצה בעל שטח פנים קטן למדי. המבנה המעוגל "נוגס" שטח קטן יותר מתוך חדר הרחצה כולו.

2.     סוגי מקלחונים על פי מיקום הפתח וסוג הדלתות

קיימים סוגי מקלחונים רבים, דרך נוספת לסקור את הסוגים השונים, היא להתייחס לסוג הדלת או מיקום הפתח של תא הרחצה הפופולרי. לדוגמא, ישנם סוגים בעל פתח המצוי בחזית. ישנם דגמים שבהם הפתח הינו מהצד, לדוגמא במקלחון פינתי. 

את הפתח ואת סוג הדלתות יש לבחור על פי גודל החדר או מבנה חלל הפנים. 

ישנם עיצובים בעלי דלתות הזזה שמתאימים לחללים יחסית גדולים והעיצוב מאוד נעים לעין. ישנם עיצובים בעלי דלת כנף יחידה או עם שתי דלתות כנף. במידת הצורך ניתן לבחור דלתות מתקפלות שתורמות לתחושת מיקום רחבה בחדר הרחצה. 

הבחירה היא בהחלט עניין של טעם אך גם צריכה להתייחס למקום שבו מתקינים את המקלחון ביחס לחדר הרחצה כולו. מבחינת פרקטיות, לרוב דלתות כנף נחשבות לנוחות מאוד לתחזוקה ולניקוי ביחס לדלתות הזזה על גבי מסילות. אך מבחינת סגנון עיצובי, זה בהחלט בחירה אישית.

3.     סוגי מקלחונים על פי סוג הזכוכית

ישנה עוד דרך אחרת נוספת, שמאפשרת לבחון את סוגי המקלחונים השונים. כעת מדובר על ההבדלים בחומר שממנו מייצרים את גוף המקלחון עצמו. 

מצד אחד ישנם סוגים שעשויים מזכוכית שנקראת מחוסמת, שהינה זכוכית עמידה אשר לא נשברת בנקל. יחד עם זאת, אם הזכוכית נשברת, לא נוצרים שברים גדולים שמסכנים את האנשים. הרסיסים זעירים ונחשבים למפחיתי סיכון לפציעה.

מצד שני, ישנם סוגים שעשויים מזכוכית שנקראת רבודה. הזכוכית הרבודה עשויה במבנה של סנדוויץ', כאשר בין שתי השכבות של הזכוכית ישנה שכבת הדבקה של פלסטיק מיוחד ושקוף. זהו פתרון שמונע התרסקות הזכוכית במידה שהמקלחון נשבר. 

שני הסוגים נחשבים לתקניים ועדיפים על דגמים ישנים שהותקנו מזמן.

אדר זכוכית – כל המקלחונים שבעולם

כאשר אתם קונים מקלחון מאדר זכוכית אתם מקבלים את הטוב מכל העולמות. מחיר מהיצרן לצרכן, אפשרות לעצב את המקלחון בדיוק כפי שאתם רוצים ולא במידות סטנדרטיות, זכוכית 8 מ"מ מחוסמת וטיפול יסודי נגד אבנית.

כאשר אתם מתכננים לקנות או להזמין מקלחון, רצוי שתסקרו את הקיים ותבחרו בספק אשר מאפשר לכם לתכנן ולהזמין מקלחון בהתאמה אישית, מכיוון שרובנו ככולנו מחפשים פתרון המתאים לצרכי המיקום והעיצוב הספציפיים שלנו.