כתובתנו – המלאכה 19 אזור התעשייה נתניה (ליד איקאה) חנייה חינם

התקשרו – 072-3308512

יתרונות השימוש בזכוכית מחוסמת בבית

זכוכית מחוסמת משמשת במגוון רחב של דברים יומיומיים, בבית ובכלל, החל מחלונות, חיפויי קיר, מעקות, מחיצות, דלתות ומדפים וכמובן במקלחונים ואמבטיונים.

אז מדוע כדאי להשתמש בזכוכית מחוסמת במקום בזכוכית רגילה? להלן כמה יתרונות של זכוכית מחוסמת שכדאי לדעת עליהם.

זה בטוח יותר

היתרון הגדול ביותר של זכוכית מחוסמת על פני זכוכית "רגילה", הוא בכך שהיא תוכננה לבטיחות. בניגוד לזכוכית מחושלת, המתפרקת לקטעים גדולים ומסוכנים, זכוכית מחוסמת מתפרקת לגושי גרגירים קטנים שאינם מזיקים יחסית.

זה קשה יותר

תהליך העיבוד התרמי המשמש לייצור זכוכית מחוסמת הופך אותה לחזקה בהרבה מזכוכית רגילה. זכוכית מחוסמת יכולה לעמוד בפני רוחות חזקות, השפעה ישירה, כגון מכות, בליטות ופיצוצים קלים.

סוג זה של זכוכית מומלץ למשל בשימוש למקלחונים, מעקות, מחיצות ודלתות זכוכית, אשר חייבות להיות עמידות, בפני זעזועים וחבטות.

זה עמיד בחום

זכוכית מחוסמת יכולה להתנגד לטמפרטורות של עד 243 מעלות. מאפיין זה הופך זכוכית מחוסמת לאידיאלית לשימוש במכשירי מטבח ובאזורים כמו חדר האמבטיה, שם ככל הנראה יהיה מגע מתמשך עם החום על בסיס קבוע.

זה ברור

אומנם תהליך העיבוד הופך זכוכית מחוסמת לסופר קשוחה, אך הדבר אינו משפיע על בהירות הזכוכית. זכוכית מחוסמת היא שקופה ובעלת מראה קריסטלי, מה שהופך אותה לאידיאלית בשימוש עבור חלונות, מקלחונים, ארונות תצוגה, דלתות זכוכית ועוד.

זה תכליתי

ניתן להשתמש בזכוכית מחוסמת כמעט בכל מקום בו נדרשת זכוכית. זה מאפשר לייצר דלת מקלחת אטרקטיבית וחסונה ללא מסגרת, בסיס כיריים חלק מזכוכית, או מעקה עמיד ובטיחותי למדרגות הבית או למרפסת.

זה לא מתגרד בקלות

תהליך הייצור ההופך את הזכוכית המחוסמת לקשוחה מבחינה תרמית, הופך אותה גם עמידה בפני שריטות. עובדה זו הופכת זכוכית מחוסמת לחומר אידיאלי ועמיד עבור דלתות זכוכית לבית ולעסק, דלתות של מקלחונים, חיפוי קירות במטבח ועוד.

זה זמין בעיצובים ודפוסים שונים

זכוכית מחוסמת יכולה להגיע במגוון עיצובים והדפסים. היא יכולה להיות שקופה, חלבית, חקוקה, מוכתמת ועם דוגמאות יציריות שונות. תוכלו לקבלה זמינה במגוון של הדפסים ועיצובים שיתאימו לצרכים שלך.