כתובתנו – המלאכה 19 אזור התעשייה נתניה (ליד איקאה) חנייה חינם

התקשרו – 072-3308512

מעקה זכוכית למדרגות

עיצוב בזכוכית

יש ללחוץ על כפתור העריכה

כניסה לאדריכלים

יש ללחוץ על כפתור העריכה

מעקה זכוכית למדרגות – עם בטיחות לא משחקים

 לאדר זכוכית ניסיון רב שנים בייצור והתקנת מעקות זכוכית למדרגות לפי מידה. בחברה מייצרים מעקות מזכוכית מחוסמת, שעומדים בתקנים המחמירים ביותר.

במפעל המרכזי הממוקם בנתניה, אנו מייצרים את מעקות הזכוכית בעזרת המיכון המתקדם ביותר בשוק ועובדים תחת תנאי בטיחות קפדניים; כל זאת על מנת שאתם תיהנו ממעקה זכוכית איכותי ובטיחותי במדרגות שלכם.

מעקה זכוכית למדרגות

מעקה זכוכית כחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית

בחירת מעקה למדרגות יכולה להשפיע באופן משמעותי על האווירה ועיצוב חלל החדר. בחברת אדר זכוכית מזמינים אתכם לגלות את מעקה הזכוכית למדרגות. זכוכית היא חומר שתורם רבות לחלל החדר. היא לא מעמיסה על החדר והיא כן תורמת ליוקרה ולעיצוב.

השילוב הזה תורם לכך שמעקה זכוכית למדרגות מהווה בחירה פופולרית במיוחד בקרב לקוחות רבים. חברת אדר זכוכית בע"מ מקדמת את הזכוכית האיכותית והחזקה בישראל, ומביאה ללקוחות את האפשרות לעשות שימוש בזכוכית כאלמנט בולט במגוון הקשרים ובהם מעקה למדרגות.

מגוון רחב של יתרונות

בחירת מעקה למדרגות צריכה להיות מותאמת לעיצוב הכללי, לסוג המדרגות, למבנה החלל ועוד. בחירה במעקה זכוכית בדרך כלל מתאימה עבור ולכל מצב. מעבר לכך, קיימים יתרונות רבים לבחירה במעקה עשוי זכוכית כמעקה למדרגות. להלן מספר יתרונות בולטים בהקשר זה:

שקיפות

זכוכית היא שקופה ולכן לא חוסמת את החלל ולא מגבילה את הראייה. לכן, בעיקר כאשר מדובר במבנים קטנים או בעלי מראה צר, זכוכית אינה מצמצת את השטח והיא אפילו תורמת לפיתוח תמונה רחבה יותר של החלל. 

בטיחות

מעקה זכוכית למדרגות הוא מעקה בטיחותי ביותר. מעקה זכוכית למדרגות עשוי בדרך כלל כיחידה אחד המאפשרת ביטחון, וכן חסרה אזורים שאינם מגודרים ולכן הדבר מוסיף לבטיחות שלה המעקה.

נראות

זכוכית היא חומר בעל מראה יפה במיוחד והיא מקושרת בעיקר לסגנון עיצוב יוקרתי. דבר זה בהחלט מקדם את רמת הפופולאריות שלה וכפי שנראה בפועל, בצדק.

מעקה זכוכית רק באדר זכוכית

מעקה זכוכית למדרגות יכול לאבד ברגע אחד את כל יתרונותיו במידה והוא לא עשוי בצורה איכותית דיה ובמידה ובתהליך העיבוד של הזכוכית לא נעשה כראוי. כמובן שאינכם רוצים להיתקל במקרים כאלה בתוך השטח שלכם ממש. לכן, בוחרים מעקה זכוכית למדרגות במקום שמבטיח איכות, עיצוב ורמה גבוה במיוחד של גימור ועבודה.

בחברת אדר זכוכית בע"מ יתנו לכם:

  • שירות אישי וזמין לצורך מתן הכוונה, ייעוץ וסיוע בכל שלב.
  • חומרים איכותיים ביותר ותהליך עבודה מקצועי המבוסס על ניסיון רב שנים.
  • אחריות על התהליך ועל התוצר.

בואו לראות ולהתרשם.