כתובתנו – המלאכה 19 אזור התעשייה נתניה (ליד איקאה) חנייה חינם

התקשרו – 072-3308512

מקלחון חזית הזזה

מקלחון חזית הזזה לעומת מקלחון חזית קבוע: מה עדיף?

כאשר בוחרים בין מקלחון חזית הזזה למקלחון חזית קבוע, חשוב להבין את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם. בפוסט זה, נציג את ההבדלים בין מקלחון חזית הזזה למקלחון קדמי קבוע כדי לעזור לך להחליט איזה מהם מתאים לך ביותר. אנו נבחן את התכנון, תהליך ההתקנה, העלות ושיקולים אחרים כדי לעזור לך לקבל החלטה מושכלת. המשיכו לקרוא כדי לגלות איזה סוג מקלחת עדיף לכם.

יתרונות של מקלחון חזית הזזה

מקלחוני חזית הזזה הם בחירה מצוינת למי שמחפש מקלחון מודרני ויעיל. מקלחון מסוג זה כולל פאנל נייד הנפתח ונסגר כדי לספק גישה לאזור המקלחת. ניתן ליצור את הפאנל הנייד בהתאמה אישית כך שיתאים בצורה מושלמת לחלל חדר האמבטיה שלך.

אחד היתרונות העיקריים של מקלחון קדמי הזזה הוא החיסכון במקום, מכיוון שאין לנו דלתות נפתחות, אלא נגררות אחת אל השנייה, זווית פתיחת הדלת אינה פקטור מבחינת האילוצים במרחב חדר הרחצה.

מקלחוני זכוכית הופכים יותר ויותר פופולריים וזאת משום שדלתות הזכוכית שלהם מאפשרות חדירת אור ויוצרות אווירה אוורירית ומרווחת בתוך חדר האמבטיה. בנוסף, מקלחוני זכוכית בהתאמה אישית מספקים גם מראה ייחודי ומסוגנן אשר יוסיף נופך של יוקרה לכל חדר רחצה.

לבסוף, מקלחוני חזית הזזה מגיעים לרוב ללא מסגרת, אלא פלטות זכוכית מחוברות ומכיוון שכך, הם מגיעים בקווים נקיים יותר, עובדה היוצרת מראה נקי ויוקרתי. 

כמובן שאת המקלחונים ניתן לתכנן, לעצב ולייצר בהתאמה אישית לכל חדר רחצה וכל אילוצי מקום, על פי הצרכים השונים.

יתרונות מקלחון חזית קבוע

מקלחוני חזית קבועים מזכוכית, מעניקים אף הם לחדר הרחצה שלכם מראה יוקרתי ומודרני. ניתן לייצר מקלחוני זכוכית אלה גם אותם כמובן בהתאמה אישית למידות המדויקות של החלל שלך. העיצוב הייחודי מציע מראה נצחי וקלאסי שיגרום לחדר הרחצה שלכם להיראות אלגנטי ושיקי.

מקלחוני חזית קבועים קל יותר להתקנה ולתחזוקה מאשר מקלחוני הזזה. העיצוב המלוטש מבטיח לכם מקלחון אסתטי שמיועד גם לסגנון וגם לפונקציונליות.

מה עדיף לך?

בכל הנוגע לבחירה בין מקלחון חזית הזזה למקלחון חזית קבוע, אין פתרון אחד שמתאים לכולם. זה באמת תלוי בהעדפה האישית שלך ובגודל חדר האמבטיה שלך. 

אם יש לכם חלל גדול ומרווח ואתם רוצים פתרון שישתלב יפה בעיצוב חדר האמבטיה שלכם, מקלחון בהתאמה אישית (פונקציונלית ואסתטית) יהיה האפשרות הטובה ביותר עבורכם, שבמסגרתו תוכלו באמת להביא לידי ביטוי את החזון והיצירתיות שלכם, בין אם זה מקלחון הזזה או קבוע.

מצד שני, אם אתם מחפשים מוצר קל יותר להתקנה אך יכול לספק את המענה האסתטי והפונקציונלי יחדיו, מקלחון חזית קבוע עשוי להתאים יותר. מקלחונים אלה מגיעים עם פחות חלקים והם פשוטים יחסית להתקנה. המשמעות היא שלא תצטרכו לשכור מומחה שיעשה את העבודה.

מקלחוני זכוכית זה אדר זכוכית

כשאתם קונים מקלחון זכוכית מאדר זכוכית אתם קונים מוצר ישראלי ישירות מהמפעל המיוצר עם זכוכיות מחוסמות בתו תקן ישראלי, ועיצוב בדיוק כמו שאתם רוצים והכל בהתאמה אישית ולפי מידה. כל זאת יחד עם ייעוץ וליווי מקצועי, מספקים לכם מעטפת אמינה ובטוחה.